سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت هتل‌های مشهد در تعطیلات ۵ روزه چگونه است؟

در حال حاضر هتل‌ها از گروه شغلی شماره یک خارج شده و به گروه شماره ۲ اضافه شده‌اند به این ترتیب هتل‌ها در تعطیلات پیش‌رو مجوز فعالیت ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با توجه به آخرین به‌روزرسانی لیست اتاق اصناف، هتل‌ها و مراکز اقامتی که در گذشته جزو مشاغل گروه یک قرار داشت، در حال حاضر از لیست گروه شغلی شماره یک خارج شده و به گروه شماره ۲ اضافه شده‌اند. به این ترتیب هتل‌ها در تعطیلات پیش‌رو مجوز فعالیت ندارند.

یوسف بیدخوری رئیس هیات مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در خصوص وضعیت فعالیت هتل‌ها در تعطیلات پنج روزه کشور گفت: هتل‌ها در گروه یک مشاغل قرار دارند؛ لذا مجوز فعالیت آن در ایام تعطیلات وجود خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه هنوز تغییر گروه شغلی هتل‌ها به ما ابلاغ نشده است، افزود: تاکنون تنها مصوبات ستاد ملی کرونا به ما ابلاغ شده که بر اساس آن هتل‌ها در گروه یک قرار دارد و این گروه از مشاغل در وضعیت قرمز نیز اجازه فعالیت خواهد داشت.

رئیس هیات‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: بنابراین ملاک و معیار ما مصوبات ستاد ملی کرونا بوده و براساس آن هتل‌ها در گروه یک مشاغل قرار دارد و به تبع فعالیت تمام هتل‌های کشور در این ایام ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.