سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی مراغه؛

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۱۳ فقره سرقت در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه به دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات و لوازم داخل خودرو اشاره کرد و گفت: این سارق سابقه‌دار به ۱۳ فقره سرقت در سطح شهر اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ «توحید فارسی»فرمانده انتظامی مراغه  گفت: از مخفیگاه این سارق نیز اقلام مسروقه قابل توجهی از قبیل چندین دستگاه ضبط خودرو کشف شد.

او با بیان اینکه اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل شدافزود: متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

به گفته او شناسایی این سارق در پی چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفته و ماموران تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی برای دستگیری وی آغاز کرده بودند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین بستر‌های بروز سرقت در این پرونده، بی‌توجهی صاحبان خودرو‌ها به توصیه‌های پلیس و بکار نبردن تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت بوده است.

سرهنگ «فارسی» به شهروندان توصیه کرد که به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کنند.

او اضافه کرد: رانندگان در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد و ... در داخل خودرو خودداری کنند.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ یا به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.