سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های دریافتی دربیست و چهارم مرداد؛

ساختمان‌های نیمه کاره در شهرک عظیمیه قزوین و باز بودن تعویض پلاک در روز‌های محدودیت کرونا

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم مرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

مسکن ملی
سلام. من برای مسکن ملی در شهر بیرجند ثبت نام کردم پس از اینکه واجد شرایط شناخته شدم برای تشکیل پرونده به اداره راه و شهرسازی مراجعه کردم. در آنجا که من راجع به هزینه سوال کردم به من گفتند حدود ۳۰۰تا۴۰۰میلیون تمام خواهد شد که ۶۰درصد را شما پرداخت می‌کنید و ۴۰درصد بقیه را به شما وام مسکن خواهند داد، از آن تاریخ تا کنون یک واریزی ۴۰میلیونی در همان ابتدا داشتم و یک واریزی ۵۰میلیونی بعد از سه ماه، ولی تا کنون اقدامی نکردند. لطفا پیگیری کنید.


ساختمان های نیمه کاره در شهرک عظیمیه قزوین
سلام لطفا گزارش و پیگیری در مورد شهرک عظیمیه تهیه بفرمایید. این زمین‌ها دارای سند ۶ دانگ می‌باشد که حتی بعصی‌ها هزینه آماده سازی را واریز هم کردند و چند خانه هم ساخته شد نصفه و نیمه جلو ساخت آن را هم گرفتند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


قطع بودن تراکنش‌های بانکی
امروز واریز‌های دستگا‌های پذیرنده انجام نشد و هیچ کس پاسخگو نبود وتمام خطوط تلفنی شون روی حالت اشغال بود. لطفا پیگیری کنید.


باز بودن تعویض پلاک
سلام مگر ما کارگران تعویض پلاک تعطیل نیستیم لطفا سریع رسیدگی کنید.


 واکسینه نشدن برای افراد ثبت نام کرده در اورژانس مبارک آباد
من دیابت نوع یک دارم و انسولین می‌زنم برای واکسن ثبت نام کردم و برام پیامک اومد که چه زمانی برم به اورژانس مبارک آباد برای تزریق
وقتی مراجعه کردم مسئولان اورژانس مبارک آباد گفتند که فقط متولدین ۴۷ به قبل را می‌زنیم و حتی پیامک را نشان دادم و گفت برو مراکز بهداشت بزن لطفا پیگیری کنید نذارید حق ما را پایمال کنند.


قطع بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی
با توجه به شرایط بحرانی کرونا و سخت اقتصادی در اقدامی غیر کارشناسی بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی در حوزه تاسیسات قطع و موجب بروز مشکلات فراوان برای اعضای زحمت کش این حوزه شده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


تخلف در اجرای مصوبات ستاد کرونا
سلام تو رو خدا به داد کارمندان تامین اجتماعی برسید اصلا دستورات ستاد کرونا در سازمان ما رعایت نمی‌شود. دورکاری وجود ندارد. سری پیش ۶ روز تعطیل شد، ولی ما رفتیم سرکار. الان هم تعطیل اعلام شده، ولی باز هم سر کار می‌آییم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
با سلام و تشکر باتوجه به شرایط موجود بیماری و تعطیلی مراکز پلاک لطفا ترتیبی صورت پذیرد که از طریق مراکز پلاک به صورت اینترنتی تعویض گردد.