پیام‌های رسیده در تاریخ بیستم مرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.


آزمون استخدامی وزارت علوم
خواستار تعویق آزمون استخدامی وزارت علوم و تحقیقات در ۲۲ مرداد هستیم. لطفا پیگیری کنید.


تعویق آزمون استخدامی وزارت علوم
درخواست تعویق آزمون استخدامی وزارت علوم و تحقیقات به علت پیک پنجم کرونا عاجزانه خواهشمند تعویق آزمون هستیم علاوه بر داوطلبان و خانواده هایشان بقیه مردم هم در خطر هستند.


سامانه ۱۵۲۶ سازمان امور مالیاتی
شماره در سایت دارایی قرار داده شده که از مراجعات کم کنند و مردم بتوانند امور مالیاتی را به صورت آنلاین انجام دهند حالا چند وقتی است که تلفن‌های این سازمان وصل است و شما در صف قرار می‌گیری، اما هیچ اپراتوری پاسخگو نیست. خواهشمندم پیگیری کنید.


دز دوم واکسن
سلام و خسته نباشید ببخشید مادر من امروز نوبت تزریق دز دوم واکسن سینوفارم رسیده بود، ولی موجود نیست و هر مرکزی می‌رویم موجود نیست و ندارند در شهر مشهد، واقعا نباید جوری مدیریت شود که وقتی نوبت تزریق دز دوم میشه آن واکسن موجود باشد آخر تاخیر که زیاد شود اثربخشی واکسیناسیون کم می‌شود. لطفا این مطلب به مسئولین انعکاس بدهید. ممنون و سپاسگزارم.


برگزاری آزمون استخدامی دانشگا‌ها در اوج همه گیری کرونا
آزمون استخدامی دانشگا‌ها در ۲۲ مرداد قرار است برگزار شود و ستاد کرونا تصمیم بر تعویق آن نمی‌گیرد در این اوضاع که همه خانواده‌ها درگیر هستند امتحان و گردهمایی درست نیست.


تعویق اضطراری آزمون وزارت علوم جمعه ۲۲ مرداد ماه
تعویق در برگزاری آزمون استخدام وزارت علوم که جمعه ۲۲ مرداد برگزار می‌شود در سطح کشوری در این شرایط بحرانی از طرف تعداد زیادی از داوطلبان است. روند این ازمون و استخدام حداقل یکسال به طول می‌انجامد و قبلا هم تعویق نداشته است بنابراین تعویق در برگزاری آن با وجود وضعیت بحرانی تمام کشور لازم است. لطفا در این باره اطلاع رسانی کنید.


کتاب پشت کنکوری‌ها
سلام خسته نباشید برای کسانی که قرار هست پشت کنکور بمانن کتاب‌های درسی در بازار موجود (در شهرستان ما) و مجبور به خرید اینترننتی از سایت‌ها هستیم با قیمت‌های بیش از ۱۰ برابر قیمت پشت جلد مثلا کتابی که پشت جلد ۳۰۰۰ تومان هست در این فروشگاه‌ها هر جلد ۵۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد لطفا پیگیری کنید. ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
با سلام: با توجه به بحرانی شدن شرایط کرونا بویژه در شهر مشهد از مسیولین محترم تقاضای تعویق آزمون استخدامی را دارم. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
mo
۱۰:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
جون ما براشون اهمیت نداره
میخوان فردا امتحان بگیرن
شهر ما وضعیتش سیاهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
عجب
Sweden
علی
۰۱:۳۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
#تعویق آزمون استخدامی وزارت علوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
لطفا با جان مردم بازی نکنید. در این شرایط برگزاری آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش هیچ منطقی ندارد.
در مقابل این جهش دلتا ادعای رعایت پروتکل آن هم در فضای بسته ادعایی بی اساس است.
Iran (Islamic Republic of)
R
۲۱:۵۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
خواستار تعویق آزمون استخدامی روز جمعه ۲۲مرداد هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام.داوطلب ازمون استخدامی وزارت علوم مورخ۲۲مردادهستم.خواهشاصدای ماروبه گوش مردم برسونید.ماخواستارتعویق هستیم به علت موج پنجم کروناوافزایش همگیریبیماری واینکه دراین تاریخ ازمونهای استخدامی محتلف برگزارمیشودواینکه دقیقا۲هفته قبل ارشدبرگزارشدوبسیاری رشته عیرمرتبط شرکت کردندوزمان کافی برای مطالعه نداشتن .قطعاهمه داوطلبان استخدامی ازبیکاری رنج میبرندوچه بسابعدازچندسال بیکاری وبی پولی وطرفیت اندک پذیرش این اولین فرصت استخدامی برای انهابوده بهتربودموقع ثبتنام تاریخ بهتری میگداشندنه وسط محرم.وبلافاصله بعدازازمون ارشد.حتی برای مراسمات عزاداری هم محدودیت گذاشتند.اگرچه همه مردم میدانندکه بی شک تنهاراه حل رهایی ازاین بلای همه گیرکروناتوسل به اهل بیت وشش ماهه اباعبدالله است که روزشهادتش زمان برگزاری ازمونهای مختلف هست.الان دهمین سالیست که من ازمون استخدامی شرکت میکنم ودیگه سنم به استخدامی نمیخوره شایسته نیست که بااین بی تدبیری هامنی که بارتبه سه رقمی دربهترین دانشگاه تحصیل کردم اخرین فرصت استخدامی ام راازدست بدهم.بخدابه کاروپولش نیازدارم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۵۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
ممنون میشم ازمون لغو بشه . بنده هم موافقم با کامنتها .
آخرین اخبار