سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام:

فعالیت پلیس راهور ، یک کار جهادی است

سرهنگ نجفی گفت: کار پلیس راهور یک کار جهادی است و ماموران راهور به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان پلیس راهور ایلام ، ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای کارکنان راهور استان ، گفت: در مقوله ترافیک تمام نگاه به سمت پلیس راهور است در حالی که راهور یک طرف قضیه است و سازمان های دیگر نیز در مسئله ترافیک تاثیرگذار هستند و در این خصوص مسئولیت قانونی دارند.

او در رابطه با اهمیت کار پلیس راهور افزود: جلوگیری کردن از یک تصادف خسارتی ، جراحی و یا فوتی می‌تواند کمک قابل توجهی به اقتصاد خانواده‌ها داشته باشد ، از این رو وظیفه راهور بسیار حساس و به طور غیر مستقیم در سرنوشت خانواده‌ها و جامعه تاثیرگذار است.

او در ادامه ماموران راهور را به صبر و حوصله و داشتن سعه صدر دعوت کرد و از آنان خواست در هنگام اعمال قانون رانندگان متخلف با رافت و اخلاق اسلامی برخورد کنند.

در پایان این دیدار سرهنگ ابوالفضل کهزادی ضمن تبریک انتصاب جانشین فرماندهی انتظامی ، گزارش مبسوطی از اقدامات و عملکرد پلیس راهور در حوزه‌های اجرایی و خدماتی ارائه نمود و ابراز امیداری کرد که با مدیریت هوشمندانه جانشین فرماندهی انتظامی شاهد تحولات مثبتی در زمینه کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.