سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ثبت تردد ۶۰۵ هزار خودرو تا ظهر امروز در جاده‌ها/ ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: از بامداد تا ۱۲ ظهر امروز بیش از ۶۰۵ هزار خودرو در جاده‌های کشور تردد کرده اند.

علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه براساس اطلاعات دریافتی از مسئولان بخش راهداری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در محدوده‌های دماوند و گدوک را شاهد هستیم، گفت: همچنین ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور را دوربین‌های تردد جاده‌ای نشان می‌دهند.

او ادامه داد: همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- رشت مسیر رفت و برگشت در محدوده رودبار را شاهد هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه همچنین ترافیک سنگین در محدوده تهران -پردیس و بالعکس در مناطق رودهن و بومهن را شاهد هستیم، گفت: مسیر کرج - چالوس و بالعکس هم تا ساعت ۱۷ به دلیل عملیات کارگاهی محدود شده است.

آشوری بیان کرد: دوربین‌های نظارتی در سایر محور‌ها هم در آزادراه کرج- قزوین از پایانه شهید کلانتری تا محدوده مهر ویلا و نظر آباد ترافیک سنگین را نشان می‌دهند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه در آزاد راه قزوین- کرج -تهران محدوده گلشهر، مهرشهر و حد فاصل پل فردیس و پل کلاک  و محدوده چیتگر هم شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم، گفت: بررسی تمامی محور‌های شریانی و شمالی کشور، حجم بالای خودرو‌ها را نشان می‌دهد.

او بیان کرد: همکاران ما در پلیس راهور از ساعت ۱۲ ظهر امروز به هیچ عنوان اجازه تردد به خودروهای دارای پلاک غیربومی را نمی دهد و علاوه بر اعمال جریمه تمامی خودروها را باز می گردانند.

آشوری با بیان اینکه با توجه به اطلاعات دریافتی و سامانه تردد شمار در ۲۳ مرداد تردد بین استانی یک میلیون و ۶۳۸ هزار و ۱۸۶ وسیله نقلیه ثبت شده و ما شاهد کاهش ۱۳ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم و نسبت به متوسط مرداد ماه شاهد کاهش تردد ۲ درصدی هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور بیان کرد: همچنین براساس اطلاعات دریافتی از سامانه های تردد شمار از ساعت ۲۴ تا ساعت ۱۲ ظهر امروز عدد ثبتی خودرو‌ها ۶۰۵ هزار وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است.

او توضیح داد: با توجه به محدودیت تعریف شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا باید مردم از انجام سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند از سوی دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت ۲۴ ساعته وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

آشوری در پایان تصریح کرد:  از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.