طی امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ۱۴ استان کشور، افزایش سرعت باد و گاهی وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، یکشنبه در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، هرمزگان و جنوب غرب کرمان به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه همین شرایط در برخی نقاط مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، هرمزگان و جنوب غرب کرمان رخ خواهد داد.

سه‌شنبه در برخی نقاط مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات استان‌های سمنان، شرق تهران، هرمزگان و جنوب غرب کرمان به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه همین شرایط در برخی نقاط سواحل دریای خزر، البرز مرکزی، ارتفاعات هرمزگان، جنوب و غرب کرمان و جنوب شرق فارس رخ خواهد داد.

طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شرق خراسان جنوبی و منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، جنوب تهران، قم، جنوب سمنان، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، جنوب ایلام و غرب خوزستان افزایش سرعت باد، گاهی وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گرد و خاک رخ خواهد داد.

این هفته در اکثر مناطق کشور کاهش نسبی دما حدود ۳ تا ۶ درجه را انتظار خواهیم داشت.

گفتنی است، طی دو روز آینده، شمال و مرکز خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار