سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۶.۶ درصدی اهدای خون در خراسان جنوبی

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از رشد ۶.۶ درصدی اهدای خون از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان خبر داد.

میری مقدم مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه پارسال ۹ هزار و ۷۷۶ نفر به انتقال خون استان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۹ هزار و ۶۲۵ مراجعه مربوط به اهدای خون بوده است گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار و ۲۹۱ نفر به انتقال خون استان مراجعه کرده اند که ۱۰ هزار و ۱۰۴ مراجعه مربوط به اهدای خون بوده است.

او با بیان اینکه در مدت مشابه پارسال ۷ هزار و ۷۷۳ نفر موفق به اهدای خون شده اند افزود: از ابتدای سال تاکنون ۸ هزار و ۲۸۷ نفر در استان موفق به اهدای خون شده اند.

میری مقدم ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۷ هزار و ۷۲۵ مرد و ۵۶۲ زن در استان خون اهدا کرده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه عمر خون و فرآورده‌های خونی بسیار محدود است و نیاز به خون یک نیاز همیشگی است تصریح کرد: مردم تلاش کنند که در تمام ایام سال همراه بیماران نیازمند خون باشند و امسال محرم پویش نذر خون در استان اجرا می‌شود که مردم از تاسوعا تا اربعین حسینی می‌توانند برای دریافت نوبت به سامانه www.birjand.ibto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.