سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

تمامی دستگاه ها به آموزش و پرورش استان کمک کنند

مرادنیا با بیان اینکه آموزش و تربیت نسل آینده جامعه تنها مختص یک نهاد نیست، گفت: همه دستگاه‌ها باید در این راه آموزش و پرورش را یاری دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،بهمن مرادنیا استاندار کردستان در نشست شورای آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: همه ما در مقابل آموزش، پرورش و تربیت دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز جامعه متعهد و مسئول هستیم، لذا هر همراهی‌ و کمکی که در این زمینه لازم باشد باید انجام شود.

او با تاکید بر تلاش برای تکمیل پروژه‌های آموزشی در استان، افزود: در این زمینه باید مناطق کم برخوردار حاشیه شهر‌ها مورد توجه بیشتر باشد تا اگر شرایط جامعه بهتر و مدارس مثل گذشته بازگشایی شد، مشکلی در زمینه فضا‌های آموزشی وجود نداشته باشد.

استاندار کردستان به موفقیت دانش آموزان استان در المپیاد‌های علمی به ویژه المپیاد نانو اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها نشان دهنده وجود استعداد‌های درخشان در استان و تلاش مجموعه آموزش و پرورش در شکوفایی این استعداد‌ها است.

مرادنیا بیان کرد: اینگونه موفقیت‌ها باید بیشتر مورد توجه بوده و توسط رسانه‌ها به جامعه اطلاع رسانی شود تا انگیزه در سایر دانش آموزان نیز به وجود آید.

او همچنین به واکسیناسیون معلمان اشاره و ابراز امیدواری کرد تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید همه فرهنگیان واکسینه شوند تا درصورت برگزاری کشوری کلاس‌ها آرامش بر روند آموزش حاکم باشد.

استان کردستان حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در حدود سه هزار. ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.