مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت:بیش از ۱۷ هزار نفر از فرهنگیان کردستانی دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که این تعداد ۷۰ درصد فرهنگیان استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور آغازشده و هم اکنون در ۱۷مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

او با بیان اینکه کار واکسیناسیون فرهنگیان به صورت نمادین از هفتم مرداد و به صورت رسمی از نهم مرداد در مراکز اختصاصی و تجمیعی آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه آغاز شده است، گفت: تا روز ۱۹ مرداد ۱۷ هزار و ۳۳۳ نفر فرهنگی استان مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: درمرکز استان ۲ پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی ۱ و ۲ سنندج راه‌اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت می‌کنند.

قربانی گفت: در راستای پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهر‌های اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه اندازی شد و گروه‌های مشمول بر اساس برنامه زمان‌بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اطلاع رسانی می‌شود، واکسینه خواهند شد.

او بیان کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۲۵ هزار فرهنگی استان شاغل در واحد‌های اداری و آموزشی تا ۲۵ مرداد جاری، مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان کردستانی تا ۲۵ مرداد جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.