سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰۰ دلار جریمه برای نقض‌کنندگان محدودیت‌های کرونایی در استرالیا

مقامات استرالیایی برای مقابله با افزایش مبتلایان به کرونا در این کشور مبلغ جریمه برای نقض محدودیت‌ها را افزایش می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مقامات ایالت «نیو ساوت ولز» در استرالیا برای مقابله با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت، رقم جریمه نقض محدودیت‌های کرونایی را افزایش دادند.

بر اساس بیانیه‌ این ایالت کسانی که محدودیت‌ها را رعایت نکنند در وهله اول یک هزار دلار و در صورت تکرار شدن پنج هزار دلار جریمه می‌شوند.

دو روز پیش پایتخت استرالیا و نواحی اطراف آن از ساعات عصر به وقت محلی به مدت یک هفته تعطیل و وارد دوران قرنطینه شدند.

تمامی وزارت خانه‌های ایالتی و فدرال به غیر از مشاغل ضروری به مدت یک هفته تعطیل و کارکنان آن‌ها به غیر از موارد خاص، باید در خانه‌های خود کار کنند.

در اوایل ماه جاری پس از بی‌نتیجه ماندن محدودیت‌های پیشین کرونایی در کشور استرالیا و افزایش آمار مبتلایان، محدودیت‌ها یک هفته دیگر در پر جمعیت‌ترین شهر استرالیا تمدید شد. گفته می‌شود موارد جدید ابتلا مربوط به نوع جدید ویروس کرونا یا همان ویروس دلتا باشد.

گلدیس برجیکلیان، بلند‌پایه‌ترین مقام نیوساوت ولز اعلام کرد: من هم مانند شما از این محدودیت‌ها خسته و ناراحت هستم، اما این یک واقعیت است و ما باید خودمان را برای رویارویی با آن آماده کنیم.

شایان ذکر است محدودیت‌های اعمال شده بسیار شدید است و افراد حق ندارند جز برای تأمین مایحتاج ضروری یا مراجعه به مراکز درمانی از منزل خارج شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.