سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز واگذاری زمین به دانش‌بنیان ها در شهرک صنایع غذایی در مشهد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: فراخوان واگذاری اراضی برای واحدهای تولیدی و کارگاهی مورد تایید دانشگاهها، پارکهای علم و فناوری و تشکلهای بخش خصوصی در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق به صورت رسمی اعلام و واگذاری در این خصوص آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بهرامی‌زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  در نشست انعقاد قرارداد با دو شرکت دانش‌بنیان برای واگذاری زمین، با گرامیداشت "روز ملی حمایت از صنایع کوچک" گفت: در این شهرک از امروز واگذاری زمین به ۱۹ کارگاه تولیدی و واگذاری اراضی بین ۲۰۰ تا ۲ هزار مترمربع در کمیته راهبری شهرک با اولویت شرکت‌های دانش بنیان آغاز می‌شود.

او افزود: تمامی واگذاری‌های زمین در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق در قالب فراخوان عمومی و ارایه در سایت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به صورت واگذاری الکترونیکی قابل مشاهده و در دسترس است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا امروز ۲ قرارداد واگذاری زمین در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق در قالب واحد‌های کارگاهی و طرح‌های تحقیق و توسعه با ۲ شرکت دانش بنیان در محل این شرکت منعقد می‌شود.

بهرامی زاده بیان کرد: راهبرد جدید امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و به تبع آن این شرکت در واگذاری زمین در سطح شهرک‌های صنعتی، اولویت دادن به شرکت‌های دانش بنیان دارای مجوز از معاونت علمی – فناوری ریاست جمهوری است.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون هفت مورد واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی انجام گرفته و هم اینک نیز ۵۱ تقاضا از این شرکت‌ها و ۳۶ تقاضا از واحد‌های فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری به شرکت شهرک‌های صنعتی استان رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: بسته به تقاضای شرکت‌های دانش بنیان و شهرک‌های مورد نظرشان، با سرعت زمین به آن‌ها در شهرک‌های صنعتی واگذار می‌شود و در مورد واحد‌های فناور نیز در صورتی که مجوز از پارک علم و فناوری یا دانشگاه‌ها و مراکز علمی مختلف و تقاضا برای استقرار در شهرک‌های صنعتی داشته باشند در اولویت دریافت زمین قرار می‌گیرند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.