سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته گذشته رقم خورد؛

رشد نماگر‌های بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مالی بورس کالای ایران تعداد ۳ میلیون و ۷۲۱ هزار گواهی سپرده کالایی مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی معاملات هفته‌ای که گذشت، سکه طلا با ۲ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۶۰۰ گواهی سپرده معامله شده در صدر بازار قرار گرفت و با ارزش ۳۲۹ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان بیشترین سهم را در ثبت ارزش کل معاملات این هفته به خود اختصاص داد.

پس از آن، زعفران نگین با ۷۹۷ هزار و ۱۳۵ گواهی سپرده به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان در جایگاه دوم معاملات این هفته ایستاد.


بیشتر بخوانید


معامله گران ۴۸ هزار و ۶۶۹ گواهی سپرده زعفران پوشال را نیز دست به دست کردند و ارزش ۵۴۰ میلیون تومان را برای دارایی پایه مذکور رقم زدند تا با این آمار معاملاتی، زعفران پوشال رتبه سوم حجم و ارزش معاملات هفتگی را کسب کند.

۱۳۳۰ گواهی سپرده پسته فندقی نیز در حالی در بازار خرید و فروش شد که ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان برای آن به ثبت رسید.

دادوستد ۲۸۳ گواهی سپرده زیره سبز نیز رهاورد معاملات این هفته انبار‌های دانش، مینوبذر و کیمیابذر در بازار مالی بورس کالای ایران بود که به ارزشی حدود ۲۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.