سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۳ مرداد ماه

شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۰ دقیقه با رشد یک هزار و ۷۹۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۸۶ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران امروز (۲۳ مرداد ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۵ هزار و ۷۶۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحدی قرار گرفت.

در ادامه روند صعودی بازار در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۷۹۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۸۶ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


پارس، فارس و شتران در این لحظه تاثیر گذارترین نماد‌ها در بورس بوده‌اند و نماد‌های خودرو، سپید و برکت نیز پراکنش‌ترین نماد‌ها در این لحظات هستند.

افت ۷ هزار و ۴۹ واحدی شاخص کل بورس در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه

در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۷ هزار و ۴۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۷۷ هزار واحدی قرار گرفت.

فارس، فملی و پارس بیش‌ترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص کل داشتند و خودرو پرتراکنش‌ترین نماد در این لحظات بازار است.

همچنین از میان ۶۵۴ نماد فقط ۶۱ سهم در صف خرید قرار دارند.

در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۶ هزار و ۸۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۷۸ هزار واحدی قرار گرفت. فارس، فملی و پارس تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بوده‌اند. همچنین سپید پرتراکنش ترین نماد این لحظات است.

شاخص هم وزن نیز با افت ۲۰۹ واحدی بر روی پله ۴۲۲ قرار گرفت و شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲۴ واحدی بر روی پله ۲۱ هزار و ۱۹۱ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۶۱۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی قرار گرفت.

فارس، پارس و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته‌اند و سپید پر تراکنش‌ترین نماد این لحظه بوده است. نماد‌های خبهمن، مدیریت و خساپا برترین تقاضا و نماد‌های تپکو، وسخراج و زنجان برترین عرضه را داشته‌اند.

همچنین در حال حاضر حدود ۱۰۳ نماد دارای صف خرید و ۸۳ نماد در صف فروش به سر می‌برند. ارزش معاملات خرد نیز از محدوده ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار