سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان مطرح کرد؛

تامین برق خراسان در پیک زمستان نیازمند تلاش جدی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: برای مدیریت و تامین برق در پیک زمستان باید متوجه افکار عمومی مردم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا ریاحی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان در آئین تقدیر از همکاران ستاد مدیریت منطقه‌ای آب و برق خراسان در گذر موفق از پیک سال ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه گذر از پیک امسال با سختی‌های فراوانی همراه بود، گفت:  گذر از این شرایط با روحیه‌ای که در خراسان جاری است، کمک بزرگی در گذر از این شرایط دشوار بود.

او افزود: همدلی و همراهی موجود بین همکاران صنعت آب و برق موضوعی است که کمتر نمونه آن را در جای دیگری سراغ داریم و چنین موضوعی برکتی است که باید قدر آن را دانست.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان با بیان اینکه آنچه کار را پیش می‌برد، عشق به خدمت است که موتور محرک اصلی فعالیت‌ها به‌ شمار می‌آید، ادامه داد: پیش از شکل‌گیری پیک برق تابستان امسال تشکیل و موضوعات پیک برق در ستاد مدیریت منطقه‌ای آب و برق خراسان مطرح و جلسات آن به طور منظم و هفتگی از ابتدای تابستان تا پایان پیک برق برگزار و تمام مباحث مدیریت برق در این ستاد تصمیم‌گیری شده است.


بیشتر بخوانید


ریاحی با اشاره به اینکه  ستاد مدیریت منطقه‌ای آب و برق خراسان، برای اولین مرتبه در کشور تشکیل شده و جلسات متعددی با دستگاه‌های مرتبط در این خصوص داشته است، بیان کرد: در این ستاد مسائل مربوط به صنعت آب و برق برای مسئولان استان تشریح و دستگاه‌های اجرایی  نسبت به وضعیت برق در خراسان با توجه به شرایط آشنا شدند و با برنامه‌ریزی و همراهی صورت گرفته، خاموشی‌های بخش خانگی در استان به نحو احسن مدیریت شد.

او با اشاره به پیک برق در زمستان پیش رو تصریح کرد: باید با همین جدیت برای پیک زمستان پیش رو نیز تلاش و برق مطمئن برای مردم شریف خراسان رضوی تامین کرد.

باید برای خشکسالی امسال و سال آینده آماده بود

در ادامه محمد علائی، رئیس ستاد انسجام‌بخشی صنعت آب و برق خراسان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان گفت: امیدواریم بتوانیم با همین هماهنگی خشکسالی امسال و سال آینده را نیز مدیریت کنیم.در مدیریت پیک باید متوجه افکار عمومی مردم بود. افکار عمومی شامل ۲ بخش است که یکی افکار همکاران است. در این مدت مدیریت افکار عمومی همکاران به خوبی انجام شد. دومین بخش افکار عمومی مربوط به دیدگاه‌های مردم نسبت به مسائل است که در این زمینه نیز در گذر از پیک برق سال ۱۴۰۰ اقدامات خیلی خوبی صورت گرفت.

 

انتهای پیام//س.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.