سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

جوانان انقلابی در برابر ناملایمات ایستادگی کنند

حجت الاسلام سعادت فر گفت: جوانانی که قدم در راه انقلابی گری گذاشتنه اند باید بدانند که حرکت در راه خدا مخالفینی هم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشواری حسینی، گفت: این ایام فرصت معرفت افزایی و بصیرت آفرینی است.

امام جمعه بافق با تحلیل قیام عاشورا, بر بهره گیری از فیوضات این ایام تاکید کرد و افزود: با فیوضات و بهره گیری از محافل اشک و روضه سیدالشهدا انسان در راه نورانیت حق قرار می گیرد.

او همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع رزمندگان در دروان دولت سازندگی، تصریح کرد: جامعه معمولا از دو گروه خواص و عوام شکل گرفته که هر کدام برای هدایت و کمال جامعه ضروری است .

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت : خواص جامعه هم در گروه حق و باطل قرار دارند و برخی با آگاهی و برخی از نبود آگاهی، اعتماد خود را در جامعه از دست می دهند.

او افزود: ویژه خواران انقلاب ، خشت اول انحراف در جامعه را بنا نهاده اند و امروز مردم باید با بصیرت و آگاهی دلسوز و یاور یکدیگر باشند.

امام جمعه بافق بیان داشت : جوانانی که قدم در راه انقلابی گری گذاشتنه اند باید بدانند حرکت در راه خدا مخالفینی هم دارد و لوازم آن مجاهدت و ایستادگی در برابر ناملایمات جامعه است.

او گفت: امروز دشمنان انقلاب و نظام با تمام رسانه های شیطانی خود تلاش می کنند تقوا را از جامعه اسلامی بگیرند و با توطئه چینی انحراف و شکاف ایجاد کنند که به برکت بصیرت و آگاهی و راه سیدالشهدا این برنامه ها همواره خنثی است .

گرامیداشت سالروز رحلت آیت الله میرغنی زاده امام جمعه فقید بافق و ضرورت تقویت بدن در برابر کرونا و ... از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.