سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ریگان:

تاسوعا و عاشورای حسینی باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود

امام جمعه ریگان گفت: با توجه به شرایط کرونایی تاسوعا و عاشورای حسینی در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی در حقیقت جلوه‌ای از بندگی، ایثار و از خودگذشتگی است.

او افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه تاسوعا و عاشورای حسینی در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

امام جمعه ریگان در ادامه با اشاره به فصل برداشت خرما در ریگان گفت: نخلداران ریگانی یک سال تلاش نمودتد تا با کیفیت‌ترین محصول را راهی بازار نمایند.

رضا زاده عنوان کرد: امسال عارضه خشکیدگی خوشه‌های خرما کشاورزان ریگانی را متضرر نمود.

او با اشاره به اینکه مسئولین نسبت به قیمت خرما تلاش نمایند تا کشاورزان ریگانی متضرر نشوند ابراز کرد: وجود دلالان کاسب نما باعث مشکلاتی برای نخلداران ریگانی شده است.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: امسال دریافت زکات در روستا‌ها توسط شبکه‌های نیکوکاری انجام می شود که در همان روستا‌ها صرف نیازمندان ومستمندان خواهد شد.

رضا زاده تصریح کرد: اقتصاد کشور مساله اساسی است که باید خواستگاه برطرف شدن مشکلات اقتصادی در کشورمان شود،  دولت جدید نسبت به اقتصاد و گرانی سرسام آور در کشور تلاش نماید.

امام جمعه ریگان به تولید داخلی، وارد کردن مردم در میدان اقتصاد، وایجاد اشتغال برای جوانان و حل مشکل گرانی را از اولویت‌های دولت جدید برشمرد و بیان کرد: رئیس جمهور محترم این موارد را در راس امور قرار دهد.

رضا زاده بیان داشت: خانواد‌هایی هستند که به دلیل گرانی خجالت زده فرزندان خود هستند وروز به روز قیمت ان‌ها افزایش می‌یاید.

او از شبکه بهداشت وسپاه شهرستان جهت اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی نمود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.