امام جمعه ریحان شهر گفت: اخلاص محور ماندگاری قیام امام حسین (ع) است که در زندگی ما برای دنیا و آخرت بسیار اثر بخش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نمازجمعه ریحان شهر زرند با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی و حضور مردم ولایت مدار در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه ریحان شهر پیشاپیش فرارسیدن محرم ماه حزن و اندوه سیدالشهدا(ع) را محضر بقیه الله الاعظم، ولی امر مسلمین و همه مردم حسینی تسلیت گفت و افزود: مراسم تحلیف رئیس جمهور و شورا‌ها نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

او گفت:رئیس جمهور باید از جنس مردم باشد و از تجملات بپرهیزد و همراه مردم رنج بکشد و همراه مردم خوشی داشته باشد قطعا مسئولی که مردمی شد محروم و نیازمند جامعه را درک می کند و خداوند هم او را مورد لطف و کرمش قرار می‌دهد.

حجت الاسلام غفوری در آستانه محرم اباعبدالله الحسین علیه السلام عامل ماندگاری قیام امام حسین(ع) را اخلاص و خدامحوری دانست و افزود:البته عقل، عزت و عاطفه نیز از عوامل ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین هستند، اما محور بیان اخلاص است که در زندگانی ما برای دنیا وآخرت بسیار اثر بخش است.

او به ایجاد فضای امن برای جوانان، مسئولیت دادن و ایجاد احساس مسئولیت در جوانان اشاره کرد و افزود، جوانان جامعه را متحول می‌کنند به خصوص جامعه اسلامی ما که بخش زیادی از بیانات رهبری در بیانیه ها خطابش جوانان هستند و هرجا به جوانان تکیه کرده ایم کارها پیشرفت کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.