سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه ۱۱ هزار دُز واکسن کرونا در کردستان تزریق می شود

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:روزانه۱۱ هزار دز واکسن کرونا به اقشار مختلف مردم کردستان تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:با افتتاح دو پایگاه تجمیعی جدید در سنندج، اکنون ۱۳ پایگاه تجمیعی واکسن کرونا در استان فعال و روند واکسیناسیون عمومی در حال انجام است.

قادری با بیان اینکه میانگین تزریق روزانه واکسن کرونا در استان حدود ۱۱ هزار نفر است افزود: ۱۱ پایگاه تجمیعی تزریق واکسن کرونا در استان فعال است و با افتتاح دو مرکز دیگر توسط سپاه پاسداران در سنندج تعداد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون به ۱۳ مرکز افزایش یافت.

او افزود: در کرستان تاکنون ۲۴۰ هزار و ۷۲۹ هزار نفر دُز اول و ۵۵ هزار و ۵۰۵ نفر نیز هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان  افزود: به منظور افزایش سرعت روند واکسیناسیون عمومی با همکاری مشترک دانشگاه، سپاه و سایر ارگان‌ها ۱۳ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در استان راه‌اندازی شده است و تلاش می‌کنیم این پایگاه‌ها افزایش یابد.

قادری  گفت: در سنندج غیر از پایگاه‌های تجمیعی، در مراکز خدمات جامع سلامت شهری هم واکسن کرونا به گروه‌های هدف تزریق می‌شود.

او  با بیان اینکه واکسیناسیون یکی از راه‌های مهم برای کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا است افزود: شهروندان کردستانی باید همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ماسک زدن اقدام کنند و از حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.