سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

همه پرچم های عزا برای فضاسازی در محرم استفاده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: علاوه بر فضاسازی شهرها در ایام محرم، به مسئولین هیئات مذهبی تأکید شده است که پرچم های استفاده شده در سال های قبل را امسال هم استفاده کنند.

حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: محور اصلی فعالیت ما تعظیم شعائر اسلامی است که انجام امور مربوط به فضاسازی در ایام خاص مانند ماه محرم از مصادیق آن به شمار می رود.

او افزود: به منظور عملیاتی کردن این محور، اداره کل تبلیغات اسلامی پویشی را با عنوان ایران مشکی پوش راه اندازی کرده است.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: علاوه بر این برای هر استان نیز یک شهر با عنوان شهر مشکی پوش در نظر گرفته شده که در خراسان جنوبی، شهر بشرویه که به حسینیه استان معروف است برای این منظور در نظر گرفته شده و مشکی پوش شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که امسال برای فضاسازی‌ها چندین برابر پارسال فعالیت شده است بیان کرد: این امر همچنان ادامه دارد و امور مانند قبل انجام می شود.

او ادامه داد: امسال بیش از ۲ تا ۳ هزار پرچم با شعار نسل به نسل در پناهت هستیم تهیه شده است.

مردم برای دریافت پرچم، در سامانه پیامکی درخواست دهند

حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲ عنوان کرد: افرادی که درخواست دریافت پرچم دارند می‌توانند عدد یک را به این سامانه ارسال کنند و همچنین کسانی که علاقه‌مند به کمک برای خرید پرچم هستند نیز می‌توانند عدد ۲ را به این سامانه پیامک کنند.


بیشتر بخوانید


او افزود: پرچم‌های زیادی از سالیان گذشته در هیئت‌ها و مساجد وجود دارد که امسال تأکید کرده ایم هیچ پرچمی در کمد مساجد و هیئت‌ها باقی نماند و همه برای فضاسازی استفاده شود.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: همچنین به مسئولین مساجد و هیئت‌های مذهبی تأکید شده است که برای فضاسازی، تنها به مسجد و یا هیئت خود اکتفا نکنند و کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف را نیز مشکی پوش کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از زحمات امسال شهرداری نیز برای فضاسازی شهر قدردانی کرد.

رتبه دوم خراسان جنوبی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط هیئات مذهبی

حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: سلامت مردم برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از مردم می‌خواهیم تا در مراسم عزاداری تمامی اصول بهداشتی از جمله زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و همچنین استفاده از ضد عفونی کننده را مد نظر داشته باشند.

او بیان کرد: پارسال خراسان جنوبی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط هیئت‌های مذهبی رتبه دوم را کسب کرد و امیدواریم امسال نیز هیئت‌ها و مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوشا باشند.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۴ تير ۱۴۰۱
سلام من یه پرچم مشگی میخوام