سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در گیلان / تسریع در روند واکسیناسیون عمومی

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی با همراهی سپاه و دانشگاه‌علوم پزشکی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان از طریق ارتباط تصویری و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گفت: در ادامه همراهی و همیاری با دانشگاه علوم پزشکی برای تسریع در روند واکسیناسیون عمومی و افزایش مراکز تزریق برای کاهش هرچه بیشتر تجمع در این مراکز و سهولت بیشتر در کار، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مرحله پنجم به کار خود ادامه می‌دهد.

او با تأکید بر اعزام گروه‌های جهادی بسیج برای خدمت رسانی در مراکز بهداشتی و درمانی و کمک به کادر درمان گیلان، افزود: این همکاری در روند بیماریابی و گرفتن آزمایش کرونا، خدمت‌رسانی به بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین نظارت بیشتر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گسترش خواهد یافت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با دعوت مردم به رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع و دورهمی‌ها، گفت: کمک‌های مردمی در چارچوب اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز برای التیام بخشیدن به آلام افراد و خانواده‌های کمتر برخوردار و آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، با برنامه‌ریزی و تلاش بیش از پیش ادامه می‌یابد.

عبدالله پور در پایان با اشاره به آغاز ماه محرم و عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان، تصریح کرد: مردم مومن گیلان با رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی، مراقب سلامتی خود باشند و کاری نکنند که خدای ناکرده با گسترش بیماری کرونا برای چنین مجالسی بدنامی به بار آید.

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.