سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رامهرمزی‌ها آب شرب باکیفیت می‌نوشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مردم شهرستان رامهرمز تا ۲ هفته آینده از آب آشامیدنی با کیفیت بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در نشست محرومیت زدایی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر گفت: برای بهبود وضعیت کمیت و کیفیت آب آشامیدنی رامهرمز مقرر شد از تاسیسات آبرسانی باغملک به رامهرمز آبرسانی انجام شود.

او با بیان اینکه این کار رو به اتمام است و تا ۲ هفته آینده مردم رامهرمز از آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت مطلوب بهره مند می‌شوند، اظهار کرد: ۱۵۰ کیلومتر شبکه آب فرسوده در رامهرمز وجود دارد که این شبکه باید ترمیم شود تا در آبرسانی به مردم منطقه دچار مشکل نشویم و ۳۰ کیلومتر از این شبکه امسال ترمیم و نوسازی می‌شود.

عبیات در خصوص پروژه ساخت پالایشگاه ابوفارس در این شهرستان افزود: جلسات متعددی برای انجام تمهیدات و دریافت مجوز‌های راه اندازی این پالایشگاه برگزار شد که زمینی به انداره ۱۰۰ هکتار برای ساخت پالایشگاه اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان بیان داشت: مواد اولیه پالایشگاه ابوفارس از سوی وزارت نفت تامین می‌شود که این طرح برای یک هزار و ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳ هزار نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ته ریز جاده رامشیر به ماهشهر از جمله طرح‌های مورد پیگیری در شهرستان رامشیر بوده است که روند اجرای این طرح مناسب بوده و اعتبار آن هم تامین شده است.

عبیات با بیان اینکه  یک استخر سال‌ها است که در شهرستان رامشیر نیمه کاره رها شده است، گفت: اعتبار مورد نیاز این استخر نیز تامین شده و قرار است تا پایان امسال به اتمام برسد.

با دستور استاندار خوزستان جدول زمان بندی در استان برای اجرای طرح‌های شهرستان‌ها تدوین شده و مدیران متعهد شده‌اند در زمان تعیین شده آن‌ها را اجرا کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.