سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون دریانوردان گروه کشتیرانی آغاز شد

واکسیناسیون دریانوردان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فعال بر روی ناوگان در برابر ویروس کرونا آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  کشتیرانی  جمهوری اسلامی ایران؛  طرح واکسیناسیون دریانوردان بر اساس مکاتبات انجام شده از سوی  محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پیگیری‌های صورت گرفته از ستاد ملی مقابله با کرونا و مجوز صادره در خصوص واکسیناسیون دریانوردان در ناوگان ملی اجرا می‌شود.

واکسیناسیون دریانوردان ناوگان ملی بر اساس لیست ارائه شده به سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت بهداشت انجام می‌شود.

این گزارش حاکی است هم اکنون اسامی کارکنان دریایی ناوگان ملی گروه کشتیرانی در سامانه سلامت (http://salamt.gov.ir) بارگذاری گردیده و دریانوردان می‌توانند با ثبت نام در سامانه و دریافت پیامک به مراکز تزریق واکسیناسیون در تهران و شهر‌های دیگر مراجعه نمایند.

شایان ذکر است مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پیش از این طی نامه‌هایی به وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ناوگان ملی در شرایط جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه همواره وظیفه خطیر حمل کالا‌های اساسی، حساس و ضروری مردم از اقصی نقاط جهان را بر عهده داشته است و تهدید‌های جدی و جانبی ناشی از انتشار ویروس کرونا پرسنل کشتی‌ها را در سفر‌های دریایی به مخاطره می‌اندازد از وزارت بهداشت و سازمان بنادر و دریانوردی خواستار تسریع واکسیناسیون دریانوردان ناوگان ملی شد که این درخواست مورد موافقت مسئولان وزارت بهداشت قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
پرسنل شرکتهای توزیع دارو احتمالا آخرین گروهی هستن که واکسن میزنن. البته به دلیل مراجعه هر روز به داروخانه ها اگر تا آن زمان زنده بمونن.
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
اخدا راشکرخبربسیارخوب خوشحال کننده جان مازندگی ما در دست این عزیزان نفتکش وتجاری کل دریانوردان است خداخیرتون بده عزیزان گروه سلامت زحمت میکشین خدانگه دارهمه دست اندرکاران وخبرنگاران بینهایت خوشحال شدم