سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۵۲۱ کیلومتر خط کشی در محور‌های استان کرمانشاه/صدور بیش از ۱۷۹ هزار نسخه بارنامه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : از ابتدای سال تاکنون خط‌کشی محور‌های حوزه استحفاظی استان به میزان ۵۲۱ کیلومتر اعم از بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و روستایی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : خط کشی راه‌ها از علائم ایمنی محسوب شده که به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت صحیح وسایط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بخصوص در شب، تفکیک باند‌های رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام می‌شود.

او گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۱ کیلومتر از کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه اعم از بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و روستایی خط کشی سرد انجام شده است.

کرمی افزود: بیشترین خط کشی انجام شده حوزه استحفاظی شهرستان کرمانشاه و اسلام آباد غرب به میزان ۱۰۰ کیلومتر بوده است.

کرمی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه کاهش تعداد سوانح جاده‌ای و تلفات جانی و مالی ناشی از آن است که تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلو‌های مختلف جاده‌ای، با فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان پذیر خواهد بود.

بیش از ۱۷۹ هزار نسخه بارنامه در استان کرمانشاه صادر شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۷۹ هزار بارنامه صادر شده است و برخی از رانندگان اقدام به حمل و نقل بار بدون اخذ بارنامه می‌کنند که نتیجه انجام این تخلف قانونی، توقف کامیون توسط پلیس و اعمال قانون است، باید پس از صدور بارنامه اجازه تردد به کامیون داده شود و رانندگان نمی‌توانند صدور بارنامه اقدام به جابجای کالا کنند.

 فریبرز کرمی افزود: برخی از رانندگان اقدام به حمل و نقل بار بدون اخذ بارنامه می‌کنند که نتیجه انجام این تخلف قانونی، توقف کامیون توسط پلیس و اعمال قانون است، باید پس از صدور بارنامه اجازه تردد به کامیون داده شود و رانندگان نمی‌توانند صدور بارنامه اقدام به جابجایی کالا کنند.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۹ هزار و ۲۷۵ بارنامه برای حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه صادر شده است که نسبت به پارسال ۳ درصد افزایش صدور بارنامه را داشته ایم و تعداد حواله‌های صادره شده ۱۷۶ هزار و ۹۵۰ نسخه است.

کرمی افزود: استان کرمانشاه داری ۱۸ هزار ۲۶۱ راننده فعال در بخش حمل و نقل کالا است.

کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای جهت پیگیری و رسیدگی اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.