سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نساجی با ساکت بست

قرارداد ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران برای فصل جدید هم تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با اعلام باشگاه نساجی مازندران قرارداد ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به مدت یک فصل دیگر تمدید شد و در لیگ بیست و یکم هم روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

ساکت الهامی فصل گذشته و در میانه راه لیگ، زمانی که نساجی در رده پانزدهم جدول و در خطر سقوط قرار داشت، جانشین مجید جلالی شد و توانست با ارائه بازی‌های زیبا نه تنها نساجی را در لیگ برتر نگه دارد بلکه جایگاه نساجی را تا رده دوازدهم جدول ارتقا دهد.

الهامی زمانی که به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد میانگین دو امتیاز در هر بازی را کسب کرد که برای قهرمانی یک تیم در لیگ برتر کافی است.

ساکت الهامی متولد۱۳۵۰ در سرعین سال ٩۵ نیز به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شده بود، اما پس از ۳ بازی و کسب یک امتیاز از سمت خود برکنار شد و جای خود را به حسین مسگر ساروی داد.

او در سال ۱۳۹۷ دستیار یحیی گل محمدی در تیم شهرخودرو، در سال ۱۳۹۸ دستیار رسول خطیبی در تیم ماشین سازی و بعد از جدایی مصطفی دنیزلی از تراکتور به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد و بعد از کسب نتایج خوب به عنوان سرمربی تا آخر فصل در سمت خود ابقا گردید و توانست جام حذفی را برای تبریزی به ارمغان بیاورد.

قهرمانی در جام حذفی ۹۹-۱۳۹۸ به همراه تیم تراکتور تبریز به عنوان سرمربی از جمله افتخارات ساکت الهامی است.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.