سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی تبلیغات خراسان رضوی:

هیئت عزاداری خاطی در مشهد تذکر گرفت

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم عزاداری در یک هیئت مشهدی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی با حواشی همراه بود که نسبت به بررسی این موضوع اقدام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام مرتضی همتی‌فر معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در جلسه‌ای حضوری با مسئول و مداحان هیئت عزاداری خاطی، شرایط کشور و مشهد برای آنان تبیین و بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید شد.

او افزود: مسئولان هیئت ضمن پذیرش اشتباه صورت گرفته در مدیریت این مراسم، بیان کردند در شب اول برگزاری، کنترل و مدیریت جمعیت آن طور که لازم بوده صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید



معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این‌که متولیان هیئت اعلام کردند تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای شب‌های آینده مراسم دیده شده است، ادامه داد: در بازدید شب گذشته از مراسم این هیئت، فاصله‌گذاری در فضای مسقف به درستی انجام شده است و به منظور حضور بدون مشکل مردم، فضای بیرونی و خیابان مقابل فضای مسقف نیز مفروش و به تلویزیون شهری مجهز شده بود.

همتی‌فر بیان کرد: از آنجا که سقف محل برگزاری مراسم بالای ۶ متر است، طبق دستورالعمل ابلاغی امکان برگزاری مراسم در این مکان وجود دارد.

او با تأکید بر اهمیت رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزای سیدالشهدا (ع)، تصریح کرد: همه هیئت‌ها و عزاداران حسینی باید نسبت به رعایت این دستورالعمل‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.