سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول خبر داد؛

دستگیری سارق خودرو در چرداول

سرهنگ مهدیخانی از کشف خودروی مسروقه و دستگیری سارق در شهرستان چرداول خبر داد.

سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در اول مرداد ماه امسال و در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید متعلق به وی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان چرداول ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی در نهایت خودروی مسروقه در روز گذشته به صورت بلاصاحب در یکی از مناطق استان‌های مرکزی کشف و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول، ادامه داد: در همین زمینه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش در یکی از استان‌های همجوار دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کنند.

سرهنگ مهدیخانی، اظهار کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به سرقت خودرو با همدستی یکی دیگر از دوستان خود معترف شد، که دستگیری نفر دوم نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.