سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ ۵۰ مازندرانی بر اثر کرونا در یک روز

۵۰ مازندرانی شبانه روز گذشته بر اثر کرونا در بیمارستان‌های استان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بستری شدن ۷۶۰ بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران، تعداد بستری شدگان این بیماری در استان به ۳۹۷۲ نفر رسید که ۴۱۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

۵۰ هم استانی نیز شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند و ۷۶۶ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

فوت ۴۵ بیمار کرونایی

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جان باختن ۴۵ مازندرانی در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۴۹۳ بیمار جدید مشکوک به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۵۰۱ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۴۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۳۶۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.


جان باختن ۵ نفر در بابل

دکتر فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۲۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری و ۲۶۵ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او به مرگ ۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه اشاره کرد و افزود: ۱۳۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۵۱ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.