سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی استاندار خوزستان:

روزانه ۶ هزار تن سیمان در خوزستان در حال توزیع است

حسن زاده گفت: روزانه ۶ هزار تن سیمان در خوزستان در حال توزیع است و تا پایان این هفته عرضه سیمان افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نصرالله جایمند معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: پس از یک ماه عرضه سیمان در بورس با توجه به آماده نبودن عاملان برای فعالیت در این فضا و مشکلات به وجود آمده با نامه نگاری که از سوی استاندار خوزستان و مسئولان مربوطه انجام گرفت مقرر شد که خرید و فروش سیمان در بورس لغو شود، اما معاملات سیمان در بورس پس از یک وقفه، مجدد از پنجشنبه هفته قبل آغاز شده و نگرانی از افزایش دوباره این کالا وجود دارد.

او افزود: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار خوزستان کارخانه‌های تولید سیمان در استان متعهد به تامین سیمان شده اند و باید روزانه فهرست فروش و قیمت سیمان را به سازمان صمت اعلام کنند.

جایمند درباره اقدامات انجام شده جهت نظارت و کنترل بر بازار سیمان در خوزستان بیان داشت: در استان ۳ کارخانه تولید سیمان وجود دارد و میزان مصرف سیمان در خوزستان روزانه حدود ۸ هزار تن است، بنابراین به دلیل افزایش قیمت سیمان، نظارت بر این کالا شدت می‌یابد و تصمیم گرفته شده در شهرستان‌هایی که کارخانجات سیمان وجود دارد، بازرسانی از سازمان صمت برای نظارت بر فروش و عرضه این کالا مستقر شود.

در ادامه سیدنورالله حسن زاده معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: مقرر شده است که با همکاری پلیس راه از خروج سیمان از استان جلوگیری شود تا عرضه این کالا در خوزستان افزایش یابد.

حسن زاده تصریح کرد: مرکز بازرگانی سیمان در خوزستان اعلام کرده، روزانه ۶ هزار تن سیمان در استان در حال توزیع است و تا پایان این هفته عرضه سیمان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.