سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

صادرات سیمانِ ایلام ممنوع شد

رستمزاد گفت: قطع مکرر برق، عقد قرارداد فروش با استان‌های دیگر و صادرات سیمان باعث کمبود سیمان در ابتدای ماه جاری شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جهانگیر رستمزاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام با بیان اینکه  قطع مکرر برق، عقد قرارداد فروش با استان‌های دیگر و صادرات سیمان باعث کمبود سیمان در ابتدای ماه جاری شده بود بر ضرورت تامین سیمان در بازار استان و پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

او افزود: با پیگیری‌های بعمل امده مشکلات کارخانه سیمان برطرف شده و به منظور تنظیم بازار و قیمت این شرکت نمی‌تواند تا تامین سیمان مورد نیاز استان هیچ تعهدی را بپذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ساماندهی میادین میوه و تره بار از شهرداری خواست در روند اجرای این طرح و تسریع در آن اقدامات لازم را بعمل آورد.

او با اشاره به افزایش میزان جوجه ریزی گفت: در تامین مرغ استان مشکلی وجود ندارد.

 رستمزاد به ضرورت تکمیل کشتارگاه صنعتی سرابله تاکید و بیان کرد : با توجه به وجود ۳۸۴واحد مرغداری و تولید ماهانه مرغ مازاد در بازار استان ضرورت دارد این کشتارگاه هرچه سریعتر تکمیل و راه اندازی شود.

او با بیان اینکه راه اندازی این کشتارگاه منجر به اشتغال بیش از ۱۵۰نفر می‌شود، ادامه داد : میزان پیشرفت این طرح ۹۰درصد است که بر اساس اعلام نظر کارشناسان دستگاه‌های تخصصی حدود ۱۰۰میلیارد ریال دیگر برای تکمیل نیاز دارد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.