سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلال در تامین مواد غذایی در انگلیس و درخواست کمک از ارتش

منابع محلی اعلام کردند به دلیل اختلال در تامین مواد غذایی، مقامات انگلیس آماده می‌شوند تا از ارتش برای تامین مایحتاج فروشگاه‌ها کمک بگیرند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، انجمن حمل و نقل جاده‌ای انگلیس در پایان ماه ژوئیه گذشته هشدار داد که این کشور فاقد ۱۰۰۰۰۰ راننده کامیون است بنابراین ممکن است در تحویل غذا از انبار‌ها به فروشگاه‌ها مشکلاتی ایجاد شود، زیرا هزاران نفر از رانندگان پس از خروج انگلیس از برگزیت این کشور را ترک کرده‌اند و هزاران راننده جدید منتظر آزمون مجوز خود هستند.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی با توجه به وضعیت کنونی، نخست وزیر انگلیس قصد دارد از ارتش بخواهد حدود ۲۰۰۰ راننده از پادگان لجستیک سلطنتی این کشور برای تحویل غذا و دارو به سوپر مارکت‌ها بفرستد.

به نوشته این روزنامه انتظار می‌رود دولت در آینده‌ای نزدیک درخواست رسمی خود را به نیرو‌های مسلح ارائه کند.

پیش از این مسئولان صنعتی انگلیس با ارسال نامه‌ای به بوریس جانسون، نخست‌وزیر این کشور خواستار مداخله شخصی او برای صدور مجوز دسترسی به نیرو‌های کار کشور‌های عضو اتحادیه اروپا از طریق ارائه روادید کاری موقت برای رانندگان کامیون‌ها و اضافه کردن نام آن‌ها به «فهرست کمبود مشاغل» شدند.

آن‌ها همچنین هشدار دادند بدون کمک دولت، زنجیره‌های تهیه و تدارک این کشور «در سطحی بی‌سابقه و غیرقابل تصور کاهش خواهد یافت.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
انگلیس که عین شمال کل زمیناش کشاورزیه و یه وجب بیابون نداره چطور مشکل گرسنگی داره ؟