سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به متقاضیان حوزه کشاورزی تسهیلات ارائه شد

مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به هزار و ۸۶۵ تن از کشاورزان متقاضی استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهنام فرح‌ بخش مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این بانک پارسال در جذب اعتبارات جزء ۱۰ استان برتر کشور بود، گفت: در سال ۹۹ بیش از ۶ هزار و ۵۷ میلیارد ریال اعتبار به ۱۰ هزار و ۹۳۸ تن در حوزه زیر شاخص‌ های کشاورزی پرداخت شده است.

فرح‌ بخش از صدور ۸۶ هزار و ۵۰۸ فقره بیمه‌ نامه کشاورزی در سال زراعی ۹۹_۱۴۰۰ خبر داد و افزود: بیمه این افراد ۳۹۹ میلیارد ریال بوده و تاکنون نیز ۱۴۲ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

او با اشاره به وقوع بلایای طبیعی بر راه‌ اندازی فرهنگ بیمه در استان تاکید کرد و گفت: از ابتدای امسال تا ۱۵ مرداد هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به یک هزار و ۸۶۵ تن از متقاضیان پرداخت شده است.

فرح‌ بخش به خرید گندم از کشاورزان اشاره و عنوان کرد: پارسال هزار و ۵۳۷ میلیارد ریال برای خرید ۵۹ تن گندم به  هزار و ۱۰۹ نفر از کشاورزان پرداخت شد و در کمترین زمان ممکن وجوهات گندمکاران پرداخت شده است.

او بیان کرد: امسال هم ۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد که یک هزار ۶۱۸ میلیارد ریال معادل ۱۰۰ در صد هزینه پرداخت شده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.