سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدسی:

اعلام مبلغ عزاداری حسینی پایین آوردن شان عزاداری‌ است

رئیس شورای هیات‌های مذهبی استان کرمانشاه گفت : اعلام مبلغ برای شرکت در مجالس عزای حسینی شان عزاداری‌های حسینی را پایین می آورد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدتقی مقدسی رئیس شورای هیات‌های مذهبی استان کرمانشاه گفت : از مداحان می‌خواهیم تا افتخاری برای امام حسین (ع) مداحی کرده و با اعلام مبلغ برای شرکت در مجالس عزای حسینی شان عزاداری‌های حسینی را پایین نیاورند .

او گفت : برای برگزاری مجالس عزای حسینی تابع نظر ستاد ملی و استانی کرونا هستیم بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا هیات‌های عزاداری با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا مجاز به اقامه عزای حسینی هستند.

مقدسی ادامه داد: عزادای‌ها را با رعایت فاصله گذاری فیزیکی در فضای باز برگزار کنند و مدت برگزاری مجالس را کوتاه کرده و عزاداری‌ها را بیش از دو ساعت ادامه ندهند.

او ادامه داد: از هیات‌های عزاداری درخواست می‌شود صدای بلندگوی هیات‌های عزاداری را بگونه‌ای تنظیم کنند که مزاحمتی برای همسایگان ایجاد نکند.

مقدسی گفت: از هیات‌های عزاداری خواسته شده حتما از حضور افراد بدون ماسک جلوگیری کرده و در صورت امکان ماسک اضافه برای توزیع بین عزاداران حسینی تدارک ببینند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.