سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران:

درآمد‌های شهرداری خیلی سخت به نظر می‌رسد که محقق شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:دوره‌ی ششم شورا دوره‌ی تقریبا سختی است،به این دلیل که یک رکود شدیدی کشور را فرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط زنده با اخبار ۱۸:۳۰ درباره رویکرد‌ها و برنامه‌های شورای ششم برای مدیریت کلان شهر تهران گفت: دوره‌ی ششم شورا و شهرداری تهران دوره‌ی تقریبا سختی است برای این‌که در حالی آغاز می‌شود که یک رکود شدیدی کشور را فرا گرفته است و همچنین در شهرداری تهران نیز این رکورد به خوبی خود را نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: به این ترتیب درآمد‌های شهرداری خیلی سخت به نظر می‌رسد که محقق شود، بودجه‌ای که شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسانده این به نظر ما سخت است به تحقق برسد که بتوانیم این بودجه را تامین کنیم و برای شهر و شهرداری داشته باشیم.
چمران ادامه داد: بایستی پروژه‌ها و کار‌هایی که مانده و بدهی‌هایی که شهرداری دارد همه‌ی این‌ها را حساب کرد و با چشم باز جلو رفت.

او افزود: ما حدود ۴۵۰ تا پروژه کوچک و بزرگ داریم که این‌ها نیمه تمام مانده که باید به پایان برسد که مهم‌ترین آن خط ۶ و خط ۷ متروی تهران است،درواقع خود متروی تهران با همین تاسیساتی که در حال حاضر دارد  ولی واگن کم دارد تا بتواند مسافر را جابه جا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره کار‌هایی که در ۴ سال آینده برای حمل‌و‌نقل قرار است انجام شود گفت: در ارتباط با اتوبوس هم وضعیت مانند مترو است ما به اتوبوس در شهر نیاز داریم. در ۴ سال پیش حدود ۶۵۰۰ حداقل اتوبوس کار می‌کرده و در حال حاضر تعداد آن‌ها نزدیک به دو هزارتا گفته می‌شود و این به مردم فشار می‌آوردو  باید اتوبوس تامین کرد برای تامین این‌ها شرایط مالی سختی وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
تا ۱۷ام مرداد ماه حقوق کارکنان شهرداری اردبیل مرکز استان اردبیل واریز نشده است.
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
فکراتونو بکنید چون مردم حوصله ندارن آزمون و خطا بدن اگر نمیتونید برید کنار همین الان.
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
شهرداری که از ریال‌ نمیگذره..
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
خدا از کسانی که به اعتماد مردم خیانت کنند، نمی گذرد. مردم شریف ایران اسلامی حواسشان فقط به عملکرد است و شعار برایشان معنی ندارد.
فصل آزمون های سخت برای مسوولین است.
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
محقق شود یعنی شما تخفیف می‌دهید!! یا عوارضی نمیگیرن!! ؟؟ساخت وساز هم که تولید یک میلیون رو خاسته دولت محقق کنه، حالا بهانه هاتون از الان چی میخاین جور کنین خدا داند...!!! ؟؟
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
از جیب مردم تامین میشه نگران نباش
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
میشه بگید چه کاری برا شما سخت نیست
فقط دنبال راحتین

اگه نمیتونید برید کنار لطفا بزا کار امداش بیان جلو
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
به خاطر اینه که اولا شفاف سازی ندارید و
بعد یک عده مثل خود شما
با وجود کارایی خیلی بد
در قدرت مانده اید
باید قانونی باشد که هر کس کارایی نداشت
سریع خودش استعفا دهد و بس