سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۳۱ میلیارد تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: مردم خراسان شمالی در چهارماهه نخست امسال ۳۱ میلیارد و ۳۲۲ میلیون به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۵۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است افزود: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره‌گیری از توان مردم باهدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق توان مراکز نیکوکاری است.


بیشتر بخوانید


الهی راد رقم کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری طی چهارماهه سال گذشته را حدود ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۱۱ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به برنامه هدف‌گذاری شده مراکز نیکوکاری استان، افزود: جمع‌آوری ۵۰ میلیارد تومان کمک برای نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری استان طی سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی برون‌سپاری و واگذاری امور نیازمندان به مراکز نیکوکاری را از اهداف مهم اجرایی در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان دانست و اظهار کرد: واگذاری خدمات مددکاری و پرونده مددجویان به مراکز نیکوکاری می‌تواند روند خدمت‌رسانی به نیازمندان را تسریع کند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ارائه خدمات حمایتی و توانمندسازی نیازمندان را ازجمله اهداف این نهاد برشمرد و افزود: علاوه بر این می‌توان با کمک به رشد مراکز تخصصی نیکوکاری که بر حوزه‌هایی مانند اشتغال، آموزش، بهداشت و درمان تمرکز می‌کنند به افزایش توانمندسازی مددجویان کمک شایانی کرد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.