سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طعم شیرین آزادی برای یک بهله جغد ماهیخوار در دزفول

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت:  یک بهله جغد ماهیخوار پس از نجات یافتن با کمک محیط بانان این اداره، در دامان طبیعت رها سازی گردید.

رضا قپانچی پور رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  یک بهله جغد ماهیخوار آسیب دیده پس از نجات یافتن با کمک محیط بانان این اداره و با همت یکی از دوستداران حیات وحش، پس از مدتها نگهداری و تیمار در دامان طبیعت منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب رها سازی گردید.

او افزود:  حیات وحش آسیب دیده در صورت  شناسایی نشدن و انتقال ندادن  به قرنطینه بازپروری، پس از مدتی به دلیل قرار گرفتن در شرایط نامطلوب زیستی تلف می گردند.

قپانچی پور اظهار داشت: از طرفی در سال های اخیر با همکاری قابل تحسین مردم و علاقمندان به حیات وحش موارد بسیار متعددی از این گونه ها جهت تیمار و انجام مراحل درمان به این اداره تحویل  و پس از بازپروری و حصول از سلامت آن ها در زیستگاه مناسب آزاد شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول در پایان تصریح کرد:از کلیه شهروندان گرامی می خواهیم در صورت مشاهده یا مواجه با حیات وحش آسیب دیده و یا در معرض آسیب مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول به شماره‌های تماس ۱۳_۴۲۴۴۸۴۱۰ اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.