سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت حیدریه:

بیش از ۳۷ هزار دز واکسن کرونا در تربت‌حیدریه تزریق شده است

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: تا کنون ۳۷ هزار و ۵۵۹ دز واکسن کرونا در تربت حیدریه برای جامعه هدف تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین شرافتی‌راد فرماندار تربت‌حیدریه گفت: تاکنون ۱۵ درصد جمعیت تربت حیدریه واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند؛ از این تعداد نه هزار و۹۰۰ نفر دز دوم واکسن را هم تزریق کرده اند.

او با اشاره به استقبال ۶۵ درصد از گروه‌های سنی بالای ۵۵ سال برای دریافت واکسن افزود: شهروندان طبق برنامه اعلامی دانشگاه علوم پزشکی جهت تزریق واکسن می‌توانند به ۳۴ مرکز واکسیناسیون در شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: برای حفظ سلامت شهروندان و کاهش بیماران مبتلا به کرونا در ستاد کرونای تربت حیدریه مصوب شد با توجه به وضعیت نارنجی در منطقه، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با قاطعیت بیشتری اجرا شود و با هر گونه تخلف در این مورد برخورد قانونی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


شرافتی راد تعداد بیماران کرونایی مثبت از ابتدا تا کنون را نه هزار و ۹۶۹ نفر اعلام و بیان کرد: از این تعداد نه هزار و ۵۲۰ نفر بهبود یافته، ۴۰۹ نفر جان خود را از دست دادند، اکنون نیز ۴۰ بیمار در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۹۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های نهم دی، رازی و امام رضا (ع) بستری هستند که نسبت به گذشته با افزایش روبه‌رو بوده و این مهم در نتیجه عادی انگاری مردم در جهت جدی نگرفتن کرونا و خطرات آن به وجود آمده است.

فرماندار تربت حیدریه با تاکید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد: شهروندان برای عبور از پیک پنجم کرونا و انتشار سریع این ویروس خطرناک باید از هر گونه تجمع در قالب مراسم، مهمانی‌های خانوادگی و سفر‌های غیرضروری به طور جدی پرهیز کنند.

 

منبع: ایسنا
انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.