سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع سهمیه ۲۰ واحد مرغ‌فروشی در چهارمحال و بختیاری

معاون نظارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: با تشدید نظارت‌ها بر واحد‌های مرغ‌فروشی استان، سهمیه ۲۰ واحد به علت توزیع نامناسب قطع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال تشدید نظارت‌ها بر واحد‌های مرغ‌فروشی استان، سهمیه ۲۰ واحد به دلیل توزیع نامناسب قطع و همچنین یک واحد کشتارگاه متخلف به سبب عرضه خارج از شبکه به ارزش ۳ میلیارد ریال شناسایی و به تعزیزات حکومتی معرفی شد.

او از الزامی شدن فعال‌سازی سامانه رهتاب در واحد‌های خرده‌فروشی مرغ سطح استان از امروز پنجشنبه ۱۴ مرداد خبر داد و گفت: تاکنون از ۵۰۰ واحد خرده‌فروشی مرغ در استان، ۱۲۰ واحد به این سامانه متصل شده است و دیگر واحد‌ها تا روز شنبه فرصت دارند  به این سامانه متصل شوند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: واحد‌هایی که از روز شنبه از طریق سامانه رهتاب سفارش‌گذاری نکنند سهمیه‌ای به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد و مسئولیت آن بر عهده خود واحد است.


بیشتر بخوانید


قائدامینی با بیان اینکه در استان از نظر کشتار مرغ هیچ کمبودی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: توزیع مرغ با توجه به کشتار مناسب در استان نباید با هیچ کمبودی مواجه شود و چنانچه مردم با واحد متخلفی در این خصوص مواجه شدند می‌تواند آن را گزارش دهند تا بازرسان پیگیری کنند.

او خاطر نشان کرد: نظارت بر نحوه توزیع مرغ در استان تشدید و با سخت‌گیری پیگیری می‌شود و به همین منظور تمام توان بازرسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و بازرسان قرارگاه ۱۷ ربیع به کار گرفته شده تا مردم استان با کمبودی در این خصوص مواجه نشوند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.