سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین بخش ویژه فوق تخصصی قلب کودکان در سیستان و بلوچستان فعال شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نخستین بخش ویژه فوق تخصصی قلب کودکان سیستان و بلوچستان در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان راه‌اندازی شد.

دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: با افتتاح رسمی ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) فضای مورد نیاز برای راه‌اندازی اولین بخش ویژه فوق تخصصی قلب کودکان فراهم شد و این بخش با ظرفیت ۱۴ تخت شروع بکار کرد.

وی ادامه داد: یکی از پزشکان فوق تخصص قلب کودکان و کادر پرستاری با تجربه و با انگیزه در این مرکز وجود دارند که مهمترین سرمایه دانشگاه در حوزه خدمات قلب کودکان محسوب می‌شود که با تامین فضای استاندارد و امکانات بروز و تخصصی در ساختمان شماره ۲ بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شرایط خدمت به این گروه از بیماران تا حدود زیادی بهبود یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این بخش فوق تخصصی مجهز به سامانه ها و تجهیزات متعدد تشخیصی و درمانی از قبیل اکوکاردیوگرافی، مانیتورهای سانترال و الکتروشوک بوده که برای خرید و راه‌اندازی آنها بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این بخش مجزایی در سیستان و بلوچستان برای درمان قلب کودکان وجود نداشت و درمان کودکان در بخشهای عمومی و یا بخش قلب بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) انجام می‌شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.