سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه بانک صوتی مداحان و پیرغلامان حسینی در کرمانشاه/برگزاری مراسم ماه محرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : بانک صوتی مداحان و پیرغلامان حسینی در کرمانشاه تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مراسم ماه محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او گفت : همانگونه که تصمیم گیری در موضوعات مختلف نیازمند نظرات تخصصی است، تصمیم گیری برای مجالس مذهبی باید با حضور کارشناسان مذهبی برگزار شود و اخذ تصمیم لحظه‌ای برای هیأت مذهبی مناسب نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: در مراسم ایام محرم در پارسال برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از ۱۳۰ هزار عدد ماسک توسط خیرین خریداری و بین هیأت مذهبی توزیع شد.

احمدی افزود: یکی از برنامه‌های اساسی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه موضوع سیاه پوش کردن خیابان و معابر شهری است که باید توسط شهرداری‌ها به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی دارای دستورالمعل‌های مانند توزیع بسته‌های آماده به صورت بهداشتی است و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی سلامت نیز در دست اقدام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی دهه نخست محرم برگزاری مراسم عزاداری ویژه شهر کرمانشاه با همکاری هیئت‌های مذهبی و مسئولان استان کرمانشاه است.

احمدی ادامه داد: در راستای تجلیل از پیرغلامان و مداحان امام حسین (ع) مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی روز جمعه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او با اشاره به همکاری تبلیغات اسلامی و صدا و سیما استان کرمانشاه گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بانک صوتی مداحان قدیمی کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود تا به درستی از آن استفاده شود .

مراسم ماه محرم برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم ماه محرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در استان خبر داد.

حجت الاسلام یوسف احمدی با اشاره به شیطنت رسانه‌های معاند در موضوع برگزاری مراسم ماه محرم، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همواره بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری به ویژه ایام محرم تاکید داشته است.

او افزود: شیطنت‌های رسانه‌های معاند مسئله تازه‌ای محسوب نمی‌شود؛ زیرا آنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، اما مردم ولایتمدار و بصیر کشور همواره نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: در یک ماه گذشته تبلیغات بسیاری بر ضد برگزاری مراسم محرم از سوی رسانه‌های معاند صورت گرفته که به گفته مسئولان کشور بعضی از آن‌ها آنقدر دروغ بزرگی بوده که لیاقت تکذیب هم نداشت.

احمدی گفت: پارسال در جریان برگزاری مراسم ایام محرم بیش از ۱۳۰ هزار عدد ماسک برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هیأت استان کرمانشاه توزیع شده است.

او افزود: مردم ایران اسلامی همواره دلدادگی خود را به اهل بیت (ع) نشان داده‌اند و حضور میلیونی در راهپیمایی باشکوه اربعین تنها جلوه‌ای از حضور آنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت همواره در زندگی مردم ایران جاری بوده و رزمندگان دفاع مقدس و مدافعین حرم با سربند اهل بیت (ع) راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌شدند و ترس دشمنان از معرفی معارف امام حسین (ع) در جهان است.

احمدی افزود: تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از ابتدای شروع شیوع کرونا در استان در زمینه توزیع کمک‌های مومنانه، تغسیل اموات مبتلا به کرونا، کمک به کادر درمان با حضور در بیمارستان کرونا و شناسایی نیازمندان و ضدعفونی محلات و خیابان‌ها فعالیت داشته است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.