سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۵۰ کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان توسط خیران کرمانشاهی

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۵۰ عدد کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان،اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهاد مرزی دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط خاصی استان سیستان و بلوچستان و نیاز مبرم به وجود کپسول اکسیژن؛ از سوی خانه صنعت و معدن فراخونی داده شد که خیران استان به جای نذر و هزینه قربانی در خریداری کپسول‌های مذکور مشارکت داشته باشند.

مرزی افزود: حدود ۱۸۰ میلیون تومان به شماره حساب بانک انصار خانه صنعت و معدن واریز شد که پس از جمع‌آوری مبلغ واریزی ۵۰ کپسول اکسیژن شارژ شده ۴۰ لیتری برای بیماران نیازمند سیستان و بلوچستان شهرستان زابل خریداری شد.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: ۱۰ عدد کپسول از این تعداد به بیمارستان خیریه الزهراء (س) و تعداد ۴۰ عدد کپسول به مرکز درمانی بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان زابل اهدا شد.

او ضمن تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ صنعت و معدن استان کرمانشاه از این اقدام خیرخواهانه، ادامه داد: همانگونه که همه‌ی مردم ایران عزیز در زمان زلزله به استان کرمانشاه کمک کردند ما هم در جواب تمام خوبی‌های مردم ایران عزیزمان این کم‌ترین کاری بود که به مردم خونگرم استان سیستان و بلوچستان در تهیه کپسول کمک کنیم.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.