سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز واکسیناسیون چند گروه شغلی در استان مرکزی

واکسیناسیون کرونا برای رانندگان حمل و نقل عمومی، معلمان، اساتید حوزه، خبرنگاران، و زندانیان استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بر اساس اولویت بندی سند ملی واکسیناسیون و ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام واکسیناسیون بر علیه کووید ۱۹ برای چندگروه دیگر شامل رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، معلمان، خبرنگاران، اساتید حوزه و زندانیان استان مرکزی آغاز شد.

یاسر قربانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به فراخوان ۳ هزار راننده حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری استان مرکزی به منظور دریافت واکسن، از آغاز واکسیناسیون این گروه خبر داد.

قربانی افزود: با توجه به تزریق واکسن کرونا مطابق سند ملی، واکسیناسیون رانندگان وسایل نقلیه عمومی طبق لیست اعلام شده سازمان تاکسیرانی نیز از امروز سه شنبه ۱۲ مرداد ماه در سالن شهید ساکی و سالن شهرداری راس ساعت ۸ صبح آغاز شده است.

او اضافه کرد: خبرنگارانی که اسامی آن‌ها از سوی اداره کل ارشاد تنظیم و ارسال شده و همچنین خبرنگاران سازمان صدا و سیما که اسامی آن‌ها از سوی مدیرکل سازمان صدا و سیما به دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال شده، می‌توانند در روز سه شنبه ۱۲ مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر با مراجعه به سالن یادگار امام واقع در شهرک گردو، خیابان فارابی واکسن خود را دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: واکسیناسیون اساتید حوزه هم امروز سه شنبه ۱۲ مرداد در مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس اراک انجام می‌شود.

او با اشاره به آغاز واکسیناسیون زندانیان از امروز ادامه داد: همکاران واکسیناتور به زندان مرکزی شهر اراک می‌روند و واکسن این گروه از جامعه هدف را تزریق خواهند کرد.

او در خصوص واکسیناسیون معلمان هم گفت: امروز سه شنبه مورخ ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ واکسیناسیون معلمان ناحیه یک آموزش و پرورش در سالن یادگار امام و معلمان ناحیه ۲ آموزش و پرورش در سالن شهرداری واقع در انتهای خیابان قائم مقام، جنب استخر شهرداری در نوبت عصر انجام می‌شود.

قربانی تصریح کرد: همه افراد بالای ۵۵ سال که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده‌اند فرصت را غنیمت شمرده و در اولین فرصت با در دست داشتن کارت ملی به یکی از مراکز تجمیعی مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

او هدف نهایی را پوشش دهی واکسیناسیون کل جامعه بالای ۱۸ سال دانست و گفت: در روز‌ها و هفته‌های آینده نیز گروه‌های بیشتری جهت تزریق واکسن کووید ۱۹ فراخوانده می‌شوند که امیدواریم با پوشش گسترده واکسیناسیون در سطح استان، شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری و در نهایت خروج از این اپیدمی باشیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.