سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و آغاز ساخت ۳ طرح در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی

با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور ۳ طرح در دانشگاه فرهنگیان اراک افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، یک طرح ورزشی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افتتاح و عملیات اجرایی دو طرح دیگر آغاز شد.

این طرح‌ها شامل بهره برداری از زمین چمن دانشگاه و آغاز عملیات اجرایی یک خوابگاه ۲۰۰ نفره خیرساز و یک سالن ورزشی برای دختران هستند که در مجموع ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در بر دارند.

حیدری رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در حاشیه مراسم افتتاح گفت: افتتاح زمین چمن دانشگاه فرهنگیان با زیربنای ۵ هزارو ۳۰۰ متر مربع می‌تواند زمینه رشد و توسعه حرفه‌ای معلمان را فراهم کند تا دانشجویان با طیب خاطر دوران تحصیلاتش را در دانشگاه فرهنگیان سپری کنند.

حیدری افزود: ظرفیت خوابگاه دانشجویی هم که کلنگ زنی شد ۲۰۰ نفر که خیر محترم آقای توکلی هزینه احداث ان را تقبل کردند و همچنین سالن ورزشی هم در دانشگاه دخترانه زینب کبرای فرهنگیان ساخته می‌شود.

او اضافه کرد: برای این پروژه‌ها بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و برای سالن ورزشی هم ۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که الان ۴ میلیارد تومان در حساب دانشگاه فرهنگیان استان هست و در حال تشریفات تعیین پیمانکار هستیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.