جوان ۱۹ ساله‌ای که در عملیات رمضان به شهادت رسیده بود در شهرستان محلات تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، شهید ۱۹ ساله‌ای که سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود در شهر‌های محلات و نیم ور تشییع و در شهر نیم ور خاکسپاری شد.

تشییع پیکر این شهید گمنام در شهر‌های محلات، نیم ور و باقرآباد با حضور جمعی از مردم شهید پرور شهرستان محلات به صورت خودرویی و موتوری از مسیر گلزار شهدای شهر محلات تا محل تدفین شهید گمنام در شهر نیم ور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

مردم شهید پرور شهر‌های محلات، نیم ور و باقرآباد و رهروان مکتب شهدا، در طول مسیر تشییع با برپایی اسفند دود، با استقبال و گلباران پیکر این شهید گمنام به مقام شهدا ادای احترام کردند، پیکر مطهر این شهید گمنام پس از تشییع در پارک گلستان شهر نیم ور تدفین و خاکسپاری شد.

این شهید گمنام همراه ۴ شهید گمنام دیگر در استان مرکزی تشییع و تدفین شدند.

از این شهدای گمنام، یک شهید در دانشگاه آزاد شهرستان ساوه، یک شهید در داودآباد، یک شهید در دانشگاه فرهنگیان اراک و یک شهید هم در دانشگاه صنعتی اراک تشییع و خاکسپاری شدند.

مردم ولایت مدار و شهید پرور استان مرکزی در طول ۴۲ سال گذشته همواره وفاداری خود به آرمان‌های بلند انقلاب، امام (ره) و شهدا را به خوبی اثبات کرده اند و در مراسم تشییع شهدای گمنام حضور گسترده داشتند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.