سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه و برخورد در انتظار رانندگان اتوبوس بی توجه به کرونا

معاون حمل و نقل عمومی خرمشهر از جریمه و برخورد با رانندگان اتوبوس های برون شهری خبر داد که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

محمدحیدری، معاون حمل و نقل عمومی خرمشهردر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: رانندگان اتوبوس های برون شهری که از پایانه مسافربری هجرت اقدام به سوار کردن مسافر می کنند باید خود و مسافران از ماسک استفاده کنند و در غیر این صورت راننده متخلف شناخته می شود و جریمه و برخورد شامل حال آن ها می گردد.

او افزود: با توجه به حضور بازرسی های همیشگی از سوی اداره حمل و نقل عمومی و همچنین مدیریت پایانه مسافربری اگر تخلف راننده ای درخصوص رعایت نکردن شیوه نامه ها مشاهده شود ضمن محرومیت او از سرویس دهی به مدت یک ماه ،گواهینامه و کارت هوشمند او نیز ضبط می شود.

حیدری درباره ی تعداد مسافران در هر اتوبوس ادامه داد: مسئولیت اصلی ما مربوط به زمانی است که تعداد مسافران سوارشده در شهرستان را نظارت کنیم و از شروع ویروس کرونا باتوجه به کم بودن متقاضیان تعداد مسافران کم شده و اتوبوس های برون شهری با تعدادکمی مسافر حرکت می کنند.

او بیان کرد: در صورت پذیرش مسافر و سوار کردن او توسط راننده در طول مسیر مسئولان همان شهر باید پاسخگوی پرشدن ظرفیت اتوبوس و خطر ایجاد شده برای سایر مسافران در شرایط کرونایی باشند اما ما نیز پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد و با راننده ی متخلف برخورد لازم را صورت می بخشیم.

معاون حمل و نقل عمومی خرمشهر در ادامه از اقدامات انجام شده برای آگاهی مسافران  در اتوبوس های درون و برون شهری از شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را چسباندن پوسترهای تبلیغاتی با این موضوع بر درب های ورودی و پشت اتوبوس ها خواند که شبکه بهداشت شهرستان فراهم کرده بود.

حیدری در پایان از همه ی شهروندان خواست تا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی درمسافرت با اتوبوس در شناسایی رانندگان متخلف با مراجعه به مدیریت پایانه مسافربری و دفتر حمل و نقل عمومی و ثبت شکایت و برخورد با راننده به تضمین سلامت خود و سایر مسافران کمک کنند.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.