سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 دستگیری ۳۲ سارق در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری ۳۲ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح پاکسازی سارقان در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  گفت: به منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت عمومی، طرح پاکسازی سارقان در سطح شهرستان ساوجبلاغ به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  افزود: در اجرای این طرح‌ها ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۲ نفر سارق و ۸ نفر مالخر و کشف ۱۲ فقره سرقت شدند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این طرح مقدار ۲ کیلو ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف، ۱۲ نفر خرده فروش ونگهدارنده مواد مخدر دستگیر و ۱۰ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد شدند.

او افزود: ۱۱ فقره کشف اموال مسروقه از ضایعاتی‌های سطح شهرستان ساوجبلاغ و توقیف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، از دیگر نتایج حاصل شده در اجرای این طرح‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به این که پیشگیری از جرائم و مبارزه بی امان با مجرمان به طور جد در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر و سارقان و مخلان نظم و امنیت، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.