سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبرداد ؛

اختصاص تجهیزات پزشکی سرمایه ای از سوی سازمان بهداشت جهانی

حسن سهرابی از اختصاص تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای از سوی سازمان بهداشت جهانی (WHO) در پروژه دوم ICERP به خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حسن سهرابی  مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: این تجهیزات برای بیمارستان‌های امام حسن (ع)، امام علی (ع) و بنت الهدی در بجنورد، امام خمینی (ره) شیروان اختصاص داده شد.


بیشتر بخوانید 


او عنوان کرد: اقلام اختصاص یافته برای بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد شامل یک دستگاه MRI، ECMO، رادیولوژی پرتابل، اکوسونوگرافی پرتابل، سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس و اکوکاردیوگرافی است.

سهرابی ادامه داد: یک دستگاه CRRT و رادیولوژی پرتابل برای بیمارستان امام علی (ع) بجنورد، یک دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ برای بیمارستان بنت الهدی بجنورد و یک دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان اختصاص یافت.

او بیان داشت: در سال ۹۸-۹۹ نیز از پروژه اول ICERP، تجهیزات و ملزومات پزشکی شامل یک دستگاه CRRT، رادیولوژی پرتابل و اکوسونوگرافی پرتابل برای بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد، یک دستگاه اکوسونوگرافی پرتابل و ویدئو لارنگوسکوپ برای بیمارستان امام علی (ع) بجنورد تخصیص داده شد.

سهرابی گفت : اقلام اختصاص یافته دیگر نیز شامل یک دستگاه اکوسونوگرافی پرتابل و سی تی اسکن برای بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان، یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان پورسینا آشخانه و دستگاه لیکوئید هندلینگ و دستگاه تشخیص نوکلوئید اسید برای معاونت بهداشتی بود.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.