سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری شادگان:

رعایت مصوبه دورکاری در ادارات شادگان الزامی است

امید صبری پور گفت: دورکاری کارمندان دستگاه‌های اجرایی در شرایط قرمز کرونایی حاکم بر شادگان لازم‌الاجرا است.

امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان در حاشیه جلسه ستاد کرونا این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مدیریت آن در سطح جامعه، یک سوم کارمندان دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند.

او افزود: تیم‌ها و گروه‌های بازرسی اصناف و بهداشت نیز با گشت‌های مستمر نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در گروه‌های شغلی نظارت کرده و با تخلفات صورت گرفته برخورد قانونی خواهند نمود.

صبری پور بیان کرد: واحد‌های صنفی شهرستان که رعایت نکات بهداشتی و اجرای شیوه نامه‌های اعلام شده را برای پیشگیری از ویروس کرونا جدی نگیرند، پلمب و تعطیل می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان از مردم شادگان درخواست کرد: به منظور از شیوع بیماری کرونا و قطع نمودن زنجیره از برپایی دورهمی‌ها و خروج از منازل بپرهیزند و نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

اخیرا و با گسترش ویروس نوع دلتا در جهان بسیاری از کشور‌ها حتی دولت‌هایی که اقدام با واکسیناسیون گسترده کردند، با ابتلای مردم به نوع جهش یافته کووید دچار چالش‌های جدی شده اند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.