رئیس دادگستری شادگان گفت: قضات و تمامی کارکنان دادگستری این شهرستان در برابر ویروس کرونا مایه کوبی شدند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیش ظهر امروز شنبه به منطور تشویق مردم و حمایت از تولید واکسن داخلی برکت همزمان با سراسر کشور، اولین واکسن کرونا به قضات و کارمندان دادگستری شهرستان شادگان تزریق شد.

فیروز کیانپور اتابکی رئیس دادگستری شادگان در حاشیه تزریق واکسن کرونا در گفتگو با خبرنگار ما یکی از مهم‌ترین راه‌های کنترل و مقابله با ویروس کرونا را تزریق واکسن دانست و گفت: البته باید شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود تا زنجیره انتقال این ویروس متوقف گردد.

او افزود: تنها راه مقابله با ویروس کرونا واکسیناسیون است، بنابراین از مردم شریف شادگان درخواست دارم که به شایعات مخرب و منفی در خصوص تزریق واکسن توجه نکنند.

کیانپور اتابکی در پایان اظهار داشت: تنها راه قطع زنجیره کرونا توجه مردم شهرستان شادگان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است و حتی کسانی که واکسینه می‌شوند نیز باید شیوه نامه‌ها را رعایت کنند و این مسأله باید در میان مردم فرهنگ‌سازی شود.

به تازگی با ورود دها میلیون دوز واکسن کرونا از سرتاسر جهان و تولید نوع داخلی آن (کوو ایران برکت) موجب شتاب گیری در روند مایه کوبی شده است و تاکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در کشور دستکم یک دوز کرونا را تزریق کرده اند.

قضات و کارمندان دادگستری شادگان واکسن کرونا تزریق کردند

قضات و کارمندان دادگستری شادگان واکسن کرونا تزریق کردند

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.