سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت مابقی کمک های بلاعوض به زلزله زدگان سی سخت تا پایان مرداد

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت گفت: ۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به حساب زلزله زدگان سی سخت واریز شده است و مابقی تا پایان مرداد واریز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صفایی رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت گفت: پس از زلزله ۲۲ بهمن سال ۹۹ در سی سخت ستاد بازسازی تشکیل شد و گروه‌ های ارزیاب وارد شهرستان و روستا‌های اطراف شدند.

صفایی افزود: تاکنون بیش از ۷ هزار ارزیابی انجام شده و حدود ۶۵۰۰ پرونده تشکیل شده است.

او با بیان اینکه طبق ارزیابی‌ های انجام شده در شهرستان ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری و هزار و ۷۰۰ واحد در شهر و روستا احداثی هستند گفت: همه احداثی‌ های شهر و روستا به بانک معرفی شده اند و بیش از ۸۰ درصد انعقاد قرار داد انجام شده و عملیات اجرایی ۸۰۰ واحد سقف اجرا شده است.

صفایی بیان کرد: حدود ۲ هزار واحد تعمیری در سطح شهر و روستا داشتیم که ۹۰ درصد آن به پایان رسیده است.

او با بیان اینکه با توجه به پیشرفت کاری، تسهیلات  متقاضیان آزاد می‌شود گفت: روستائیان آسیب دیده به منظور دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند و در خصوص آزاد سازی تسهیلات نیز کمک خوبی به آن‌ها شده است.

صفایی در خصوص کمبود مصالح ساخت و ساز گفت: مشکل مصالح نداشتیم، آجر و میلگرد را زیر قیمت بازار تامین کردیم، سیمان رایگان چهل روز است که به ما ارائه نشده است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت گفت: وقفه‌ ای در تامین مصالح ساختمانی به وجود آمد و مشکلی برای مردم ایجاد کرد که با پیگیری مسئولان استان حل شده است و در حال حاضر مشکل کمبود سیمان وجود ندارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.